1000 stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser

HEJHEJ OCH GOD JUL ÄN EN GG PÅ ER ! :D♥
so far har jag fått en platttång! " Babyliss Total protection, ipro 230 iCurl "
och sen har ja fått mitt absoluta favorit godis som jag åt senast i thailand, Ferrero Rocher! Tror inte ni inser hur gott de e! om ni inte visste de så har jag haft godisförbud;)
ajja, måste börja jalla nu för att klockan 11 ska vi åka till kusinerna där vi ska fira jul!
vi hörs pusspuss

Kommentarer ♥
Postat av: Issa

Jag älskar också dom där godisarna ! hahah dom äger allt ! :D

2010-12-24 @ 11:05:58
URL: http://issas.se
Postat av: Anonym

Du kanske inte ska äta sånt o banta lite istället, eller hur

2011-01-17 @ 13:35:53

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0