dag 1 - presentera mig själv

okejj, ehm mitt fullständiga namn är wilma lisa margaretha näslund .
lisa är från farmor och margaretha är från mormor .
föddes den 16 maj 1997 på en fredag .
jag är runt 160 lång, brunt hår fast har färgat de egentligen så är jag blond, har ljusgröna ögon?

oftast är jag ganska utåtriktad o är inte rädd för att göra bbort mej, men sen är jag ju inte mer än människa o har mina deppdagar oxo. Men med mina kompisar, särskilt de närmsta, kan ja bli helt wild and crazy med o göra jagvetintevad, vad som helst typ? tror jag är en väldigt flummig människa,också väldigt social o älskar mina vänner. Men endå så kan jag va vädligt seriös o allvarlig när det väl gäller och säger till när jag tycker saker inte är okej, jag älskar även att disskutera om olika åsikter o säga vad jag tycker och tänker, så om du en gång börjar disskutera med mej ger jag mejj inte så jävla lätt, jag är nämnligen sjjukt envis och vet vad jag vill, många ser det här som störande. och stör sej på mig , det är något många gör, och visst jag kan va sjukttttt dryg, verkligen sjukt . men aa, det är väl en negativ egenskap jag har helt enkelt . annars så är jag väldigt slarvig oså, inte bra! det måste bättras . flera tycker även jag är överdriven ibland, o visst det är jag ibland, men liksom aa, om du inte gillar mejj så va liksom inte med mej, så enkelt äre ;)
-
vad gör ja på min fritid då? jag går på badminton som jag älskar, går på kickboxning o har gjort det i 3 år nu men jag känner att ja tröttnat så ja ska sluta efter jul, då ska jag kanske börja på gymnastik! jag har gått på väldigt många sporter, b.l.a fotboll,ddans,judo,simning,tennis osv ! annars är jag med vänner,sjunger,läser,är m familjen osånt där nivet !
-
det är absolut inte allt, men en liten inblick har ni nu fått :)

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0