f r e d a g

Dålig uppdatering från min sida men har haft
ganska fullt upp och inte orkat blogga. Idag vaknade
jag klockan sju typ och fixade mig sen träffa jag Asya
och vi tog sällskap till skolan, hände väll inget speciellt där?
Hade matteprov och efter det så hade jag håltimme så jag
sluta en timme tidigare. :) Efter skolan var jag med
Sabina och Asya, handla lite julklappar och vi åt på donken..
Shiiiet är ganska upprörd också det har hänt massa grejer
idag men ska inte ta upp det i bloggen men jag måste snacka
med er Sabina och Asya! Anyway jag måste kolla mobiler och
se vilken jag vill ha i julklapp :D ååååååh jag kan inte fatta att
det är julafton snart, fett kul! Har inte mycket mer och säga.. Puss!

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0