sjukt trött!

Hej! Började dagen med och springa till skolan, hade
lite bråttom..ovanligt va? :) Slutade klockan tre, jag hade
SO prov sista timmen!!! ush gick inte så bra.. jag trodde
jag skulle få ig..så jag frågade henne men hon sa att jag
nog kommer få g :) Tur, hatar so! det finns typ inget
tråkigare i skolan förutom matte då! juuuste nu kom
jag på att jag har matteläxa & noläxa :( ååååh! jag är sjukt trött
och så ska man plugga! stackars meeeeeeej -.- fyfan!
Efter skolan var jag lite med några kompisar och sen rulla
jag hem och pappa flippade lite på mig, heheh så kan det gå!
Nu ska jag dunka musik och smsa!

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0