ska wilma, ska jag också! - presentera mig själv!

Okej vart ska jag börja? Jag heter Lotta Sophia Grace Lawrence
och föddes 1997 den 7de augusti. Enligt min familj borde jag typ heta vild & galen!
Jag ska alltid göra värst saker och jag hatar och förlora, jag
blir skitsur om jag inte vinner, dålig egenskap men jag är
en tävlingsmänniska tror jag! haha ;) Jag är inte så värst
envis jag ger mig ganska lätt med saker. Jag kan vara världens
drygaste om jag vill. Kaxig är jag alltid mer eller mindre
per dag men grejen är den att jag driver sjukt mycket
med folk vilket folk kan störa sig på men det där
tänker jag inte ändra på. Jag & wilma vi driver tillsammans
satt typ alla killar i vår klass stör sig på oss :D Sjukt kul!
Jag tränar cheerleading 3 gånger i
veckan och en träning är två och en halvtimme träning. jag äter
mycket eller jag äter inte frukost på vardagarna för jag
är ingen morgonmänniska! Jag älskar musik och lyssnar
nästan hela tiden när jag får tillgång till musik. Jag älskar
min familj och mina vänner. Jag är den kaxiga & vilda
familjen i personen men tro mig om jag vill kan jag vara
hur gullig som helst, haha! Självförtroende är väll sådär
alla har väll sina bra & dåliga dagar ;)
Jag är tydligen mobilberonde också enligt min familj.
Vad mer...? Jo jag hatar falska personer och
jag snackar inte skit om folk, jag snackar bara fakta....
Nej nu orkar jag inte mer, nu vet ni lite om mig! Hejdå
ganska gammal bild med whaaaatever ;)

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0