ska bara vara hemma ikväll..

Har tömt möblerna i mitt rum, ska ju måla en vägg
vit i mitt rum imorgon :) ska även få nya möbler.
det är iallafall nyår och jag får inte gå ut för mina
föräldrar litar inte på att jag ska hitta på nått bus? -.-
Men det gör inte så mycket endå, så jag ska bara vara hemma
med familjen och dom ska typ fixa 3 rätters middag så det blir
nice ;) Har bara på mig vanliga tråkiga kläder och har inte fixat
mig allas mycket idag. Träffade aldrig Asya & sabina heller..
Orkar inte hämta kameran och ta kort och ladda in bilderna
osv så ni kan få webbkamera bilder istället. ;)


ligger i mamma och pappas säng och dunkar musik. haha fett tråkigt jag har!!


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0