Jag blir skitsur när min mobil dör !

Kom hem från motala idag! På tåget snacka jag med Asya i
tele men sen dör min telefon gissa om jag flippa!!!! Cissi och mamma
sov så jag hade INGET och göra, kul va!? -.- Men när jag kom hem så bytte jag
kläder lite snabbt sen gick jag ut och träffa Asya och vi snacka
och gick runt lite i vällingby, hitta en ganska ful fin tröja inne på
Cubus som jag köpte, den var endå på rea! :) Sen ringde Sabina
så vi träffa henne och gick hem till henne och chilla. Sen skulle vi
sova hos Asya men jag fick inte!? -.- Så vi gick och åt på donken sen
skulle jag hem och då följde Sabina och Asya med mig till porten
men påväg dit så träffa vi 2 fett sköna killar, hahaha! Vi skrek typ
åt varandra i vällingby. Kom hem typ klockan tio och sen har jag
inte gjort så mycket mer! Ska sova snart. Puss ! :)
 


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0