Har sjukt tråkigt..

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt kär i? - 3 tror jah..
Isåfall vilka var/är det? -
Vad tycker du om kärlek? - dåligt & bra :)
När kramade du någon sist? - idag
Kramade du någon speciell person? - arå
Har du svårt för att bli kär? - jag har lätt och gilla folk men kär är lite svårare..
När kysste/hånglade du med någon sist? - förrigår :)
Isåfall vem var hon/han? - deruh
Är du singel? - aa
När fick du senaste en komplimang? - idag
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?: aa
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? - nej jag är en ängel du vet!
Gjort något du verkligen ångrar? - mm
Varit nykter på nyårafton? - ja
Åkt ambulans? - ambulanshelikopter faktiskt
Gjort något olagligt? - a
Blivit polisanmäld? - nej?
Slagit ner någon? - hihi på skoj
Skämts över dina föräldrar? - skoja inte!
Skämts över dig själv? - oh shit..handlar om & bjuda på sig själv!
Sagt jag älskar dig och menat det? - självklart!
Tar du droger? - näää
Dricker du? - ne
Vad har du på dig när du sover? - overzize tiisha
Vad hatar du verkligen? - när jag inte får som jag vill..hehe
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - mm :(
SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - cissi tror jag..
Fick dig att gråta? -
Storgrät du? - nja.. typ
DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
Gråtit? - faktiskt
Kramat någon? - många :D
Pussat någon? - ja :)
Köpt någonting? - mm
Sjungit? - aa haha
Saknat någon? - ja :(


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0