i will die someday, lets hope its not today

hej sötisar!
har inte bloggat för jag har inte pallat, så äre bara :)
dagen har spenderats me min otilija, vi har gått omkring och snackat flummat hoppat på min studsmatta solat osv, skitkul dag:) vi har varit lite överallt, vällingby,nälsta,råcksta,skolan,hos mej osv.
vi har mest scteeeekt i solen och snackat- alooooooot.
o tro de eller ej men jag har bilder från dagen :O

jag,
hhaha visst ser de äckligt ut?

hahah

issa asya och otilija i fredags:)

puss!


Kommentarer ♥
Postat av: Asya

jag ser fett sur ut :o!

2011-04-18 @ 08:34:06
URL: http://bbrown.blogg.se/

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0