just nu!

gomorron solstrålar!
i skrivande stund sitter jag ute på bron och käkar frulle i solen och är ute med novs i sele efs man typ ska gå runt me katter i sele innan man släpper ut dem så att de vet var dens revir är typ :) egentligen är de mer praktiskt och skönare att sitta på vår altn men efs solen är på den här sidan nu så skulle jag annars sitta i skuggan och de vill man ju liksom inte
hur härligt som helst, det är ju schteeeeek hett! sitter i shorts och linne, inte kallt alls! det gillas

dagens planer är att åka till farmor och farfar och även lämna nova där efs de tar hand om henne när vi är bortresta, jag kan inte fatta att vi ska åka om TVÅ dar!!! så 7kt kul de ska bli!

Jag just nu,

hemsk bild, men den bjuder jag på

frukost times


Kommentarer ♥
Postat av: Asya

sv:HELA DU E SNYGG SÅ SÄG INGET!

2011-04-18 @ 18:02:21
URL: http://bbrown.blogg.se/

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0