let the crazy out

hej gullungar!
sitter just nu helt ensam vaken och packar det sista, fixar låtar till mobilen och packar mitt handbagage. ville göra de nu på kvällen och ta det lugnt när jag gör de, men ska sova så snart jag är klar men vi får se när de blir.
ska upp 6 imorgon dåra, så kmr inte sova så mkt och kommer inte kunna sova hlr, typ . för att när vi går på planet till new york i amsterdam så är klockan typ 20 äver ett, och när vi kommer fram till new york är klockan typ tre på dagen? då klockan i sverige är 9 på kvällen, så det kmr bli en lågn dag för mej, bokstavligen ;)
aja ska fortsätta med allt, kom på att jag måste rensa kameran oxo haha fan
puss

jag i måndags

HEJDÅ GULLUNGAR


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0