Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Lotta Lawrence
Smeknamn: Lottapotta,lottis,låra typ
Beroende av: Kompisar 
Vad behöver du mest just nu: Pengar 
Vad tror folk om dig? Vet inte
Stämmer det? Det vet väll inte jag?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och min rumpa tror jag!
Vad säger du för att imponera på någon? -
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv 
Brukar du skratta för dig själv? Haha det har väll hänt :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nepp inte va ja vet <33
Var bor du? Vällingby
Trivs du där: Sådär
Äger du några converse:
Om jaaag gör! :)
Sprit, cider, vin eller öl: Cider 
Vad har du för mobil: Nån Sony Ericsson
Hur svarar du i mobilen: Hej det är lotta, hallå? 
Vem ringde du senast? Wilma tror jag 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Bra då ringer jag dig fyra sen!
Antal timmar sömn inatt: 11 :$
Brukar du komma i tid: Nääää men jag försöker iallafall !
När mår du bra:
När jag är med folk jag gillar
När blev du fotad senast:
Lördags 
Hur känner du dig nu:
Dålig är sjuk :(
Vanligaste färg på dina kläder:
Växlar alltid kläder
Vad tycker du om fötter:
Euuw ?

Favorit dryck på morgonen: Juice 
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Elva, tolv typ
Är du blyg?
Om jag är med folk jag inte känner så men annars NÄ

Sysslar du med någon idrott: Cheerleading
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ibland 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Allt som inte en tjej kan göra ;)
Är du nöjd med ditt liv:
Är jag väll
Vad är det värsta du vet?
Falska männsikor,players osv

Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad? 500 kanske..
Vad längtar du till?
Sommaren!!!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Deklart
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag brukar inte ringa någon då ?
Är det okej att gråta: Absoluuuut
När grät du senast:
Igår
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Ganska vig :)

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Hur ofta tränar/motionerar du: Tre gånger i veckan typ

jag ber dig inte falla för mig.. men du kan väll snubbla lite iallafall? ;)


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0