Ska fixa håret idag :D

FAAAAAAAN! råkade ta bort allt jag skrivit, så nu får jag skriva om! ;@
Shaa ;) Igår var jag i Romme och åkte skidor, grymt tråkigt att inte Wilma
följde med men jag hade kul endå förutom på bussen! Åkte skidor med
daniella,chrille,alexander,henry,calle,andre och några fler, ♥
Vi hade sjukt kul! Iallafall just nu har jag lite bråttom för ska ut och träffa
min baby ! Hon ska hjälpa mig köpa en klänning tills nästa lördag då jag
ska på bröllop :D Ska till frissan och klippa mig också och Wilma ska färga
mitt hår och måste köpa nya jeans,värmeskydd till håret också! Har fullt
upp idag helt enkelt, men nuuu måste jag springa klockan är kvart över snart!
Puss på er ♥
jag idag, dålig bild men måste bara säga att jag äääälskar min mössa♥
oplattat hår också..

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0