Dag 14 – Om mitt namn

kul o veta för er måste ja säga
eh jo ja heter då
wilma, som är helt random mamma o pappa gillade de
lisa är då från min kära farmor som heter anna-elisabeth, men alla säger anna-lisa
margaretha är från min mormor som heter de
näslund är från pappas sida venne mer va man kan säga om de
om de inte skulle bli näslund så skulle de bli matilainen som min mamma förrut hette. o om ni inte fatta de så äre finskt. oja jag har lite finskt blod i mejj, men mamma är inte finsk om ni nu trodde d
annars, så va de såhär nära att ja skulle heta ebba, men så blev de inte tillslut
aaaaa, nu vet ni. kuligt va

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0