Gästblogg a la Moa

Sitter/ligger i mellan wilma och otilija och ska snart kolla på "sweeney Todd"- gammeldags, blodig, drama-triller musikal! jag blir skit rädd!! ... bara förtexterna gör mig illamående! =(
Wilma och otilija är verkligen bra stöd mot min super rädsla...(eller inte)   skulle jag inte ligga mellan dom skulle jag rulla ihop mig i en liten boll under sängen. Nee eller jo kanske.
men efter sweeney todd så ska vi kolla på enny en skräckfilm , en av dom värsta (enligt otilija) sen ska vi nog se på en komedi för att kunna somna om kvällarna (Vilket hon ändå inte kommer kunna göra pga. skräckisen ''Ghost Ship'' som vi ska kolla på innan komedien  //Otilija.) jaaa de kanske faktist är så!!!


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0