I hate when people steal your words that you say all the time! ( OBS PIIIK TILL ALLA SOM GÖR DE )

tjooo:)
måste bara säga att, du som har ett sånt nödvändigt liv o sitter o kommenterar onödiga kommentarer kan ju ta o säga vad du tycker om mej face to face, om du nu så nödvändigt vis måste säga det alls? då får vi se om du är så kaxig. så skärp dej. okej? så nu vill jag inte se mer kommentarer på varken min eller asyas blogg, okej? tack.
-
så, iaf nu ska ja duscha så vi får höras senare!
fiiiin outfit man hade ida asså

Kommentarer ♥
Postat av: -,Otilija'

'Men tack Wilma..Så mig tänker du skita i? ;oo

Han/Hon har kommenterat i min blogg oxå... KÄNNER MIG SÅHÄR VIKTIG ! -.- ;)<33

2011-01-23 @ 23:17:21
URL: http://folllowus.blogg.se/
Postat av: Anonym

lugn, kanske är så kaxig, eller hur.

2011-01-24 @ 00:17:24

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0