Sabina goes blondiiiie !

Hej ! Vaknade nyss typ, hos sabina med asya,
vi hade skitkul igår ! Först hade jag träning fyra timmar
sen åkte jag hem och fixa mig och käka middag sen gick
jag till sabina och vi hade grymt kul. Sabina färgade håret
blont men hon måste färga en eller två gånger till, hahahah !
Men det blir säkert fint när hon blir klar och jag ska kanske
köpa sabinas löshår, woho nice vaaa!? ;) Vi somna 7 på morgonen
typ och åt mat mitteinatten och färga håret mitt i natten och jag vet
vad ! Grymt kul. :D snart ska väll vi börja fixa oss och sen köpa hårfärg
till sabina och sen in till kista men vi får se :) Puss på er !
sabina innan färningen, hacka tänder.. hon ser skit nervös ut.. HAHA!

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0