Do not make someone your everything, when it runs out, you have nothing left.

Hello there! :D Är på asbra humör vet inte varför men
slutade kvart över ett idag. Nästan alla fick flipp på
mig och wilma på NOn, fattar inte varför ? Alla kan väll
vara på garvhumör ibland. Efter skolan, slutade kvart över ett
så gick jag och wilma hem till mig och hade grymt kul, kan
inte säga vad vi gjorde men iallafall klockan kvart över fem så
åkte jag till Blackeberg och hade genrep fast jag var inte med
för mår fortfarande inte så jättebra så jag fota tjejerna med samanthas
systemkamera istället. :) Efter alla hade uppträtt så var jag med
fanny,samantha och tove en stund i hallen och tog lite dåliga
mobilbilder. Kom hem kvart i 10 och käka kebabpizza och nu
sitter jag här i min säng och datan på knät, eller jag har gjort
det ett tag men endå :D
tove & jag :)
bara föööör vi kan stå på händer !
vi chilla lite bara ;)

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0