Vi vann guld igår, såklart ;)

Har varit på ikea hela dagen och handlat många
nya saker till mitt rum, ikeagubbarna kör hem allting
imorgon så då ska jag fixa rummet. :D Iallafall
igår så vann vi när vi tävla, wooooohu guld! Allt var bra
på tävlingen förutom att jag fick minsta dräkten i storlek xs typ,
dog lite i den! Trång som fan men alla andra var upptagna, hahah
stackars mig.  Var skittrött när jag kom
hem igår så jag orkade verkligen inte blogga då men
här har ni lite bilder från igår :)
 
Tove och jag

Hela laget, ser ni mig ? Längst ner till vänster

Sccchnygga tjejjor !

Tove och jag


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0