ett litet tips sådär

hejj igen
okej, nu tänkte ja leka lite proffs sådär nejmen ni fattar angående foundation svampar.
ni som andvänder foundation råder jag er till att andvända foundation borste, ist för svamp eftersom att bakterier stormtrivs i svamparna och om man andvänder en svamp som är full av bakterier ( om man nu bestämt vill ha en svamp så ska man slänga den efter att ha andvänt den typ 4-5 ggr ) så kan man få mer finnar o blämmor osv. så köp en borste ist me tanke på att de e mkt mer hygeniskt.
om man inte vill lägga så mkt pengar på en borste så kan man köpa den som jag har som e köpt på lindex för bara 50 spänN! den är jättebra
EDIT: plus att en svamp suger åt sig en massa foudation så du kanske förlorar 1/5 av din foudation på ingenting

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

hahahah exakt det där hörde jag på en videoblogg i veckan haha exakt samma ord val ocks, så kopierat ...

2011-03-04 @ 22:51:47
Postat av: Issa

Jag använder också borste , plus att det ger ett mycket bättre resultat och jag tycker att foudationen sitter mycket längre också :)

2011-03-05 @ 00:12:11
URL: http://issas.se

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0