haha jag har tråkigt ;)

133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? japp
Hur många har du varit kär i? vet inte, 2 på riktigt tror jag!

Är du kär just nu? - tror inte de!

- Nio frågor om dig själv
Namn? lotta sophia grace lawrence 
När fyller du år - 7 augusti
Några piercingar? - yes
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor & kofta
Vilken årstid är bäst? sommaren lätt 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? få sova hur länge jag vill 
Vad tycker du mest om hos dig själv? - jadu..vet inte!
Vad är du bra på? - allt 
Sover du hellre själv än tillsammans med kompisar? - näää, tillsammans lätt 

- 5 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - wilma och tove tror jag !
Vem är den roligaste av dina vänner?  vet inte
Vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga på sitt sätt 
Vem är mest partyprisse? tove 
Vem är den du helst har filmkväll med? kompisar

- 8 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? mamma i familjen tror jag
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? har jag väll
Vem är farligast i din familj? JAG 
Vem ser roligast ut i din familj?- min katt, hihi
Vem är coolast? JAG
Har ni något husdjur? tre katter
Mest gemensamt med? - vet inte


10 frågor om idag

Vad har du gjort? varit med tove,niklas och alex 
Vad ska du göra ? plugga och duscha typ 
Har du gjort något dåligt idag? ne tror inte
Har du duschat idag? nej men ska
Är du trött nu? lite kanske
Har du varit i skolan idag? de är söndag 

- ANNAT
Hur mår du just nu? - sådär
Har du piercat dig? - yes
Är du hungrig nu? nää!
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? tove
Vem ringde du senast? tove 
Vem sms:a till dig senast? chrille 
Vem sms:a du till senast?  tove

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - 10 min sen typ
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 20 min sen typ 

- ÖVRIGT

Gillar du punk? inte min stil
Har du sminkat dig idag? alltid 

MUSIK1
Lyssnar du på musik just nu? alltid ! 

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? aa
Har du fler än 3 jeans?  aa
Har du fler än 5 tröjor ? - aa

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? yes
Använder du wax? nä 
Använder du ögonskugga? ne
Använder du kajal? nej
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? ne
Använder du mousse? ne
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? ne
Använder du parfym? alltid
Använder du läppglans/läppstift? nja.. kan hända
Använder du brunkräm? ja typ 
Använder du rouge? japp
Uppsatt hår eller hängande? hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej ?

KÄRLEK
Är du kär just nu?  tror inte de va!
Har du kysst någon idag? ja
Har du ett förhållande? nej
Är du romantisk? -
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?  nej !
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? haha tycker faktiskt det är skönt och va singel 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? när jag var liten, haha
Vem sov du senast bredvid? wilma tror jag 
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej?
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? jadu.. bra fråga!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? hahha näääää 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? tvek

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0