hold on to my hand

heejdu
ida träffa ja otilija o moa vid 3 tiden, vi drog till vällingby och typ gick runt i affärer tills halv 7 tiden fast ingen hade pengar med sig, så de va ju inte så jättelyckat på det stadiet men hade skitkul idag ändå:D
sen stack moa, då gick jag och otilija (och otilijas lill-kusin som va med, SKITSÖT jag dör) till skolgården och chillade HAHAHAH ni fattar inte men de gör otilija o moa ;pp
sen vid sju rulla jag hem och käka o sen vare earth hour på g, först läste jag med tända ljus i typ enn halvtimme tills klockan var 9 men sen börja jag och mamma snacka om allt och ingenting och tillslut va klockan kvart i 11, tiden hade bara sprungit iväg, men det va sjukt härligt och måste bara säga att jag har världens bästa och klokaste mamma!
puss♥

dåligt ljus men tuff shit
juste fick hårinpackning av mamma idag, snacka om att det behövs! men duschade medans mamma och pappa var i vällingby och köpte den så hann inte testa den så får göra de imorrn :)


Kommentarer ♥
Postat av: Daniella

om man bortser ifrån att jag ser ut som en uppsvullen tvättsvamp ;o<3

2011-03-27 @ 17:14:32
URL: http://daniellaslife.blogg.se/

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0