i'm really like a star, cant stop my shine

HEJ.
åh är skitsur på typ allt och alla just nu, och allt är skitjobbigt tex min data och alla jävla reklamer ÅHHHHH -.-
jag är seriöst ett emo just nu-.- osen är manda oxo skitjobbig, fråga mej itne vrf hon bara är de
idag stanna ja ett tag i skolan o bara satt o snacka, men ssen efter typ en timme pallade jag itne längre för jag va så jävla trött så jag tagga hem. ajja nu ska ja fortsätta sura, eller neeeeej vill bli glad! Alla får pigga upp mej lite nu? (a) :D
haha pusspuss

LEKER ATT JAG ÄR GLAD.
nej men de va ett tag sen bilden togs, ett ganska bra tag sen...


Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0