people change,things go wrong,shit happens, life goes on!

nu ska jag börja blogga varenda dag! värt ett försök iallafall,
vill inte berätta om igår för de hände en sak.. hur som helst
idag väckte mamma mig vid 10 och då fixade jag mig
och käka frukost sen tog jag tuben till blackeberg och kolla
på min träning när den sluta skulle jag och tove träffa chrille
men så blev de inte! jag och tove drog in till stan och köpte
vaniljlatte och käka på donken sen kom alexander och niklas
så var vi med dom lite eller jag skulle hem och snälla som dom
är åkte dom med mig ända till vällingby från stan
imorgon är det skola alltså ska jag deppa resten av kvällen!
tove & jag idag, älskar daj! 

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0