she was looking kinda dumb with her finger and her tumb, in the shape of an L on her forehead

hej sötaa läsare som är så tuff att du vågar skriva ditt namn! :)
jamen vadå tror du jag helt random kom på det här utan att nån sagt det till mig eller? klart all information man får är från en viss källa, i det här fallet en videoblogg. saken är att jag visste innan att de va bakterier och sånt, ( därför har jag en borste och inte svamp som jag andvänder ) men ja visste inte att man kan få mer finnar, blämmor osv. så när jag fick veta det så tänkte jag att de kanske var fler som inte visste, och varför hålla sånt för sig själv när man kan hjälpa andra?
och nästa gång kan du skriva ditt namn, om du står för dina åsikter det vill säga!
pusshej

Kommentarer ♥

Skriv här sötis! ♥

Namn:
Kom ihåg dig själv tills nästa gång

E-postadress: (Ingen annan än vi 2 kan se den)

URL/ Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat då? :

Trackback
RSS 2.0